לקראת שביתה פוליטית? לפיד נפגש עם ארנון בר דוד

איתי גדסי וצבי טסלר No Comments on לקראת שביתה פוליטית? לפיד נפגש עם ארנון בר דוד

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד ויו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד נפגשו בשעה האחרונה ודנו ב"מתווה שיו״ר ההסתדרות ויו״ר המגזר העסקי הציגו לראש הממשלה"

צילום: Jonathan Shaul, Avshalom Sassoni - Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הניסיונות הכוחניים לערב את ההסתדרות בפוליטיקה ולהשבית את המשק במטרה לכופף את הממשלה הנבחרת: ראש האופוזיציה יאיר לפיד נפגש היום (ראשון) יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד. לפי הודעת לשכת לפיד "השנים דנו בעניין המתווה שיו״ר ההסתדרות ויו״ר המגזר העסקי הציגו לראש הממשלה".

מוקדם יותר היום נפגשו יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי. השניים מסרו: "נמשיך לעשות הכל כדי למנוע את הקרע והשיסוע בעם. אנו פועלים גם בשעות אלה אל מול כל הגורמים המעורבים, בניסיון להביא בשורה שתאחד את השורות. אין לנו מדינה אחרת ואנו רואים עין בעין את הסכנה הניצבת לביטחון המדינה. נמשיך להעמיד את עצמנו לכל מאמץ שיביא למניעת מלחמת אחים, ערב ט׳ באב. לא נהסס לפעול מתוך אחריות לביטחון ישראל ולשלמותה. על כולם, משני צדי המתרס, להבין כי אנחנו נמצאים בשעה היסטורית וקריטית לעתיד מדינתנו. בימים האחרונים הגשנו מתווה לראש הממשלה בנימין נתניהו, המוכר גם לראשי האופוזיציה, ועל פי הבנתנו – הפערים ניתנים לגישור. במידה והצדדים לא יגיעו לפתרון מוסכם על פי הצעתנו, נתכנס היום (ראשון) בשעה 16:00 לקבלת החלטות בדבר המשך הצעדים".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מסר לאחר הפגישה עם בר דוד: ״מדינת ישראל נמצאת ברגעים גורליים ובמאבק על דמותה ונשמתה. חובתנו לעשות כל מאמץ כדאי לעצור את הטירוף ולהגיע להסכמות רחבות. אני מברך על מאמציו של יו״ר ההסתדרות, המתווה שהניחה ההסתדרות היא בסיס לשיח משותף".

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מסר: "אמשיך להפוך אבן על אבן ואפעל בכל כוחי בכדי לנסות למצוא את הפשרה הנכונה. אני קורא לשאר הגורמים לגלות מנהיגות אחראית".



0 תגובות